تصوير ها
بيشتر
آلبوم تصاوير
بيشتر

شرح وظایف کارشناس دبیرخانه

1.وصول نامه های ارسالی و ارجاع آنان به مسئولین مربوطه.

2.کنترل نامه‌های وارده از نظر وجود امضا، ارتباط نامه با سازمان دریافت کننده و صحت تعداد پیوست‌ها (در صورت داشتن پیوست یا ضمایم).

3.ثبت نامه های وارده و صادره

4.تفکیک نامه های پستی و ارجاع به واحد ها.

5.پیگیری سوابق نامه ها و ارسال به واحد های در خواست شده حسب مورد.

6.پاسخ به مراجعین جهت ردیابی در خواست های مربوطه.

7.صدور ، تفکیک و ارسال نامه های صادره به واحد های ذیربط .

8.تحویل و ارسال نامه های محرمانه به دفتر محرمانه حوزه

تعداد بازديد اين صفحه: 2673
تعداد بازديد کنندگان سايت: 20449856 تعداد بازديد زيرپورتال: 238451 اين زيرپورتال امروز: 237 سایت در امروز: 16556 اين صفحه امروز: 6