شنبه 8 اردیبهشت 1403  

اخبار

1402/10/19 سه‌شنبه

حضور پررنگ گروههای جهادی در جنوب غرب خوزستان.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدامات تاثیرگذار گروههای جهادی در محدوده فعالیت این دانشگاه در 3سال گذشته خبر داد..

.
دکتر سید محمد محمدی صبح امروز درگفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان، در خصوص عملکرد گروه‌های جهادی در منطقه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهگشا و تبیین‌کننده حرکت‌های جهادی است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود درباره فعالیت‌های گروه‌های جهادی فرموده‌اند که «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم».
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: این جمله رهبر انقلاب به وضوح اهمیت جایگاه کار جهادی را در نظام ارزشی انقلاب اسلامی را تعیین می‌کند و براساس همین نگرش حمایت از حضور گروه‌های داوطلب جهادی در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و جهادی به برکت وجود جهادگران انقلابی که طی اقدامات چشمگیری در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در عرصه‌های سازندگی و یاری به بیماران کم‌برخوردار مهم و شایسته قدردانی است.
وی خاطرنشان کرد: در سال 1400 و 1401 در مجموع تعداد141گروه داوطلب  جهادی اقدام به خدمت‌رسانی با هدف محرومیت‌زدایی در سطح جنوب غرب خوزستان کردند.
دکتر محمدی تصریح کرد: در همین راستا در 2سال مذکور  25هزار و 635  خدمت به افراد بیمار و کم‌برخوردار داده شده و این عزیزان در اقدامات عمرانی نیز حضوری فعال داشتند.
 وی افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز تعداد ۱۰۰ گروه داوطلب جهادی ۱۷هزار و 718 خدمت در منطقه جنوب غرب خوزستان ارائه داده‌اند.

 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر