شنبه 8 اردیبهشت 1403  

اخبار

1402/10/16 شنبه

آغاز ارزیابی پذیرفته‌شدگان استخدامی وزارت بهداشت در آبادان.

با حضور رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، جمعی از مدیران و ارزیابان کانون ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان آغاز شد..

.
دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: پیرو آزمون مهرماه امسال، از شانزدهم دی ماه تا پایان همین ماه پذیرای داوطلبان آزمون استخدامی یادشده هستیم و در نهایت از بین این عزیزان افراد واجد صلاحیت که بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند، جذب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش همکاران‌مان وانجام ارزیابی با استفاده از پرسشهای وزارتی این مهم به نحو احسن انجام بشود، اضافه کرد: ارزیابی‌های عمومی و تخصصی هرکدام امتیاز خاص خودش را دارد و در نهایت این نمرات با نمره آزمون جمع شده و پس از لحاظ شدن سایر امتیازها از جمله امتیاز بومی بودن، اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.
ارزیابی‌شوندگان از بین 3برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون ۲۸ مهرماه سال‌جاری هستند که در دو حیطه عمومی و تخصصی ارزیابی می شوند.
در این ارزیابی هر حیطه ۲۰ امتیاز دارد که پس از اتمام روند ارزیابی، امتیاز کسب‌شده به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارسال و با ۶۰ نمره قبولی آزمون کتبی جمع می‌شود.
در نهایت افرادی که بتواند در مجموع بیشترین امتیازات را کسب کنند به‌عنوان واجد شرایط‌ترین افراد انتخاب و به دانشگاه علوم پزشکی آبادان معرفی می‌شوند.

 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر