شنبه 8 اردیبهشت 1403  
1402/9/12 یکشنبه

انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه‌های علوم پزشکی آبادان و بصره.

.
به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه بازدید هیات عراقی از ظرفیت‌های این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: امروز این سعادت را داشتیم که میزبان دکتر سعد شاهین، رئیس دانشگاه و دکتر مرتضی، رئیس دانشکده پزشکی بصره و همکاران ایشان باشیم.
وی با اشاره به بازدید هیات عراقی یادشده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، خاطرنشان کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده تا در موضوعات علمی، آموزشی و تبادل استاد و دانشجو همکاری‌هایی با دانشگاه بصره داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: امیدوار هستیم که با توجه به بازدید امروز، در بحث خدمت به بیماران، تبادل دانشجو و همکاری‌های آموزشی، مفاد تفاهم‌نامه یادشده به فعلیت برسند.
وی با اشاره به این مهم که در سال گذشته در بحث گردشگری سلامت حدود یکهزار و 200 بیمار عراقی در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان درمان خود را پیگیری کردند، افزود: این روند ادامه خواهد داشت و با همکاری و دید مثبت دانشگاه بصره این ظرفیت را بیشتر و بهتر نیز خواهیم کرد.
در ادامه سعد شاهین، رئیس دانشگاه بصره نیز به خبرنگار وبدا گفت: با بازدیدهایی که از ظرفیت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی آبادان از جمله مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان‌های منطقه داشتیم، امکانات پیشرفته‌ای را در این منطقه مشاهده کردیم.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که با برنامه‌ریزی بیشتر و تکرار بازدیدهای مشابه، زمینه‌های همکاری را کامل‌تر نماییم.

 .
آرشیو
نسخه قابل چاپ